C+搵食團||異區覓食‧荃灣抵食之選 - 韓正屋韓國料理

C+搵食團||異區覓食‧荃灣抵食之選 - 韓正屋韓國料理

--
作為一個香港(島)人既我
返工係港島
住又住港島
過海搵食真係少之又少
今次仲要去到港鐵既另一端 - 荃灣搵食
相對黎講有少少遠
--
不過咁啱去開附近出活動
於是黎一次異區搵食團
--
其實ms.C聽聞荃灣有好多好野食
不過丹尼先生又話想食韓國
又係要搵Open Rice既時間
見到呢間餐廳得1個喊樣
所以就決定呢間
小區既抵食之選 - 韓正屋韓國料理
 --
星期日大約七點鐘
去到附近
見到其他餐廳都冇乜人龍
唯獨呢間出現人龍
不過好彩等左大約10分鐘就好快有位
(見到呢張相,好想叫人幫我P走架的士)
--
見到出面都坐滿晒
我地兩個就被安排坐係間細房仔到
冷氣都幾勁
--
我地等位果時已經研究好食咩
其實成果餐牌價錢都唔算太貴
大約八成都係五、六十蚊有交易
--
由於女人係一個貪心既動物
樣樣都想試咁
想過計過數
都係套餐最抵食
二人套餐 $215
1) 鐵板燒牛仔骨
2) 海鮮純豆腐湯
3) 石頭傳統雜錦牛 / 豬 / 雞肉飯
連兩個自選前菜 + 飲品
--
其實就價錢黎講$215
有咁多野食
本來預算套餐都唔會太大份
但上菜時無論份量
定係賣相都完全喜出望外
--
飲品
韓國柚子茶(熱) & 蜂蜜紅棗茶(冰)
應該都係現成沖
我叫果杯蜂蜜紅棗茶
飲落有少少紅棗
杯野落料都幾重手
食完成餐飯再飲
冰都溶晒
果底都依然好甜
--
抵讚位:跟套餐冷熱飲品都唔使加錢
--
前菜
基本既款式
有六款可以選擇
有辣有唔辣選擇
我地就選擇韓式泡菜+涼伴菠菜
不過略嫌份量較少
--
前菜1 - 韓式泡菜
味道既辣度適中
而且微酸
幾開胃
--
前菜2 - 涼伴菠菜
比起出面食少左一陣雪味
--
必食之選1 -  
海鮮純豆腐湯(辣)(配白飯)(散叫 $59)
先黎果湯
睇到果湯見到紅噹噹
對於不嗜辣既我有少少嚇怕
但食落又唔係想像中咁恐怖
雖然都係有少少辣
不過果種辣係香辣既感覺
唔係嗆喉既感覺
--
海鮮就有蝦、蜆肉、魷魚
蔬菜就有金菇、翠玉瓜
不過最正就係D豆腐
豆味好香又滑
豆腐滑嘟嘟配埋D咁
成個湯用黎送白飯一流
--
石頭傳統雜錦牛 / 豬 / 雞肉飯
因為叫左牛仔骨
所以石頭飯就叫左雞肉
石頭窩熱力夠
上枱都係咋咋聲
啱晒鍾意食飯焦既人士
配料勁多
--
配上甜辣醬撈埋一齊食
味道一般
不過不失
--
必食之選2 -  鐡板燒牛仔骨(散叫$98)
最後一味上菜
一黎到嘩
咁大份既
--
原塊鐵板上
一條牛仔骨保守估計有成15cm長
仲要有三條咁多
上枱果陣d油仲咋咋聲
店員好細心
見我地張枱唔係好夠位擺
就主動話要唔要幫我地碎上
轉細碟
讚!
--
切開左勁多肉汁
肉唔會死死實實
唔會太韌
亦都冇乜「那」肉粉味
去到筋位有DD咬口
--
因為丹尼先生最愛水冷面
所以額外多點一個
韓式蕎麥水冷面($45)
呢個水冷面造形都幾似
韓國原裝版
因為有幾舊雪梨係度
不過加左韓式牛肉
上枱果陣我初時以為叫左沙嗲牛面
--
食落蕎麥面面質QQ
煙煙韌韌
唔會太糊
不過略嫌唔夠酸 &冰
扣少少分
--
我地七點左右入座
到食飽飽八點半到
鋪頭依然坐滿客 & 有人等位
可想以知幾受歡迎
--
成餐飯全部野埋單$260
呢個價錢食都咁多野
撇除地區因素
價錢、份量、質素
算係抵食之選
若果大家去開荃灣既不防一試
--
C+搵食團推介(★★★★★)
韓正屋韓國料理 | Hon Ching Uk Korean Cuisine
荃灣海壩街22-32號華達樓地下E舖
--
||ms.C+ Makeup Space||
♧ Makeup Artist + OL
♤ 80′s  X 100%土生土長港女Blogger,隨心講,隨心寫
 歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
ms.C+ makeup space 專頁:https://www.facebook.com/ms.cmakeupspace
--
ms.C其他:

ms.Cammy

沒有留言:

張貼留言

Instagram