C+遊樂園||提早暑假投奔初夏,夏天唔使晒推介 - 山頂香港特麗愛3D美術館

C+遊樂園||提早暑假投奔初夏‧夏天推介 - 山頂香港特麗愛3D美術館

--

俗語話:「未食五月粽寒衣不入籠」
下星期過埋端午節
天氣就會越黎越熱
--
黎緊大熱天時放假
除左去海灘同陽光玩遊戲之外
有時三五知己 / 同小朋友
有時唔想晒
又唔想熱辣辣
可以去得邊?
ms.C夏天推介
山頂香港特麗愛3D美術館
--
早於幾個勁熱既Weekend
可以邊涼冷氣
喪影潮爆3D立體相
就咁就喪玩左一個下就
--
山頂既香港特麗愛3D美術館
位於山頂廣場三樓
即係觀景台果層
--
其實之前去泡菜國旅遊期間
曾經有想過去參觀參觀
不過最後因為時間問題冇去過
反而今次有機會係香港玩到
--
香港特麗愛3D美術館
係要買門票入場
門口都有2個雕像可以任你影
--
我有門票
就當然入去影喇
--
利用平面畫作、3D道具等等
你影到張超正3D相
--
成個館佔地都算大
有5個展區
各有唔同主題既3D立體畫
可以比我大影特玩
--
秘密花園
--
我願變成童話裡 你愛的那個「肥」天使
張開雙手 變成翅膀守護你
--
名畫世界
自己融入名畫之中
--
大冒險
有時影完要換果角度先睇得啱
一日之內同大象、熊人玩遊戲
--
同青蛙KISS KISS
我會唔會變公主呢?
--
夢幻樂園
仲要同鯊魚博鬥
呢張係ms.C覺得影得最正既一張
--
仲有就係同貓貓影相
隻貓貓好帥喔
可能我都係「大」貓掛
--
為左要有好既拍攝效果
影得3D相唔好以為
只係咁簡單企/ 坐係度
仲要爬高擒低
啱晒精力充沛既小朋友
--
特麗愛3D美術館仲好細心
有晒箭咀同示範
點樣先影到張靚相
--
當然香港特色既3D區喇
可以同3D大BB反轉香港
仲有天壇大佛
--
過唯一缺點
場內冇職員
要影合照就要搵遊人幫手喇
--
黎緊呢個夏天三五知己
或者同小朋友去邊玩
你懂的!
【資訊及服務提供:香港特麗愛3D美術館】
--
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,
本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

ms.Cammy

沒有留言:

張貼留言

Instagram