C+搵食團||平民價心水中菜選擇- 大角咀福門海鮮菜館

C+搵食團||平民價心水中菜選擇- 大角咀福門海鮮菜館


呢排ms.C同友人'sss 既搵食團
多數都係食好西
-- 
今次同老爸補祝父親節
由於老爸都係鍾意食返中菜
加上佢又係一個麻麻煩煩
又咀刁刁既人
所以同佢出去食飯都要搵間好D
--
又唔想去大集團既酒樓
所以我地就揀左

福門海鮮菜館


-- 
主要原因貪佢位置方便
福門既位置係豪華戲院附近
遠離左旺角最旺既中心區
--
一大個招牌係轉角既當眼位
--
介乎旺角與大角咀之間
可能位置有些少偏離
我地一行7人
平日晚上Walk-in 都唔會太多人
--
因為補祝父親節
ORDER既餸都係按老爸鍾意食既野
我地叫左兩樣皇牌野
-- 

【皇牌】福門燒鵝皇 $228/半隻

雖然燒鵝有時都會買返屋企食
不過唔多唔少外賣都會焗淋左皮
-- 
今次係福門即食
就完全冇呢個問題
-- 
淋上熱辣辣燒味汁
燒鵝皇
稱得上皮脆肉嫩
有少少肥
啱晒我地心水
-- 
老爸鍾意食海鮮
所以都叫幾款海鮮
--

蒜蓉粉絲蒸元貝 $36/隻 (4隻起)

平時出面食會成碟都係水
粉絲鋪到成碟都係
--
每隻元貝鋪上配料 + 淋上醬汁
下面就放好晒粉絲
元貝味 & 配料味道入晒粉絲到
--
粉絲係蒸元貝既另類戰場
今次就一隻一份粉絲
咁就唔使爭喇
--

油鹽水翡翠螺 $128

平時食到既翡翠螺亦都多數自助餐凍食
而且多數叫油鹽水都會配花甲
--
落單果時就推介油鹽水
比我地試下
--
呢個配搭對我地黎講好新鮮既
翡翠螺份量都算多 & 大隻
肉質鮮甜
-- 

【皇牌】秘製香辣鮮雞煲 $128/半隻

落Order 果時
都好主動問我地食唔食得辣
建議我地食咩辣
--
由於我地成家都唔係好食辣
所以叫左少辣
-- 
叫左半隻雞
以為好少
但加埋其他配料
份量都幾多
-- 

 避風塘茄子 $88

望落以為係普通上左炸漿既椒鹽茄子
原來入面夾層有鯪魚肉
-- 
脆漿唔會太厚 炸得脆 & 干身
配埋香口炸蒜食一流
--
因為在場有小朋友係度
要叫D可以送到飯既餸
-- 

鮮蟹肉大良炒鮮奶 $98

炒鮮奶 同炒蛋白都係好「蝦」人既菜式
好難整得好
--
今次呢個做到炒鮮奶既精粹
白雪雪滑嘟嘟既炒鮮奶
好嫩滑
正!
-- 

菜甫皇白飯魚煎蛋 $88

久違了的白飯魚
呢個算係好普通既家常菜
不過依家白飯魚係街市都買少見少
--
一大塊煎得乾身既蛋餅
配埋咸香既菜甫 + 大大條既白飯魚
用黎送白飯一流
--
雖然我地都係食肉獸 但成餐飯點可以
只係得肉肉呢
叫返果菜菜
--

 濃湯花膠浸娃娃菜 $108

由於上面D餸都冇咩汁
配返果有湯既菜
--
濃湯浸住既娃娃菜 / 木耳 / 花膠
娃娃菜索晒濃湯既味
煮得唔會太淋
--
而花膠都有睇頭
有咬口
見到隻花膠形
唔會得d花膠碎碎
--
整體成餐飯黎講
中位價錢
質素都唔差
--
咀刁刁既老爸對呢餐冇咩投訴
睇黎遲下老爸生日
可以再ENCORE
--
福門海鮮菜館 || 大角咀塘尾道59,61及61A號地舖
--
||ms.C+ Makeup Space|| x ||講女‧C生活||
♧ Makeup Artist + OL
♤ 80′s 後 X 100%土生土長港女Blogger,隨心講,隨心寫
♧ 歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
ms.C+ makeup space 專頁:https://www.facebook.com/ms.cmakeupspace
--
ms.C其他網誌:
 -- 

ms.Cammy

沒有留言:

張貼留言

Instagram