C+旅行團 ||「我要食10餐」澳門之旅 - 傳統美食新做法: 盛記白粥

C+旅行團 || 「我要食10餐」澳門之旅 - 傳統美食新做法: 盛記白粥


呢一站本來 ⌞ms.C⌟ 係冇預算的
本來我地係去食李康記豆腐花的
不過原來星期三人地off
所以轉戰呢一間

盛記白粥 [10餐之2]



--
雖然係粥店
不過只供應好少款式既粥品
--
裝修光猛
枱同枱之間唔會太過迫夾
--
牆上有一幅畫左
盛記白粥前身既情景
都係賣油器、紅豆粥 & 芝麻糊
--
但就送粥既小食/ 油器就好多選擇
全部都炸到金黃色家
--
其實我地黎呢到醉翁之意不在酒
我地今次黎既目的唔係食粥
食唔到【李康記豆腐花】
轉戰呢到既芒果豆腐花 & 綠茶豆腐花
--
香港甜品店叫既芒果豆腐花
好多時都係用普通豆腐花做底
係面到加上芒果肉 / 芒果汁
--
今次係澳門盛記白粥食得到既芒果豆腐花
 ⌞ms.C⌟  就係第一次食
將芒果汁加埋入豆漿凝固
芒果豆腐花唔使加任何topping
上枱就係橙橙黃黃既芒果豆腐花
--
食落口都尚算嫩滑
充滿淡淡既芒果香味 + 豆香
--
綠茶豆腐花
食得出茶味濃
但冇咩苦澀味
--
P.S 仲有其他糖水選擇家
--
行過既話值得一試
行到熱熱地
入黎歇腳休息下
再戰下一場
--
位置: 議事亭前地對面
民政總署左手面既斜路 (往東方斜巷)
第一個路口右
--

盛記白粥 - 新馬路分店

新馬路天通街14號雅緻大廈地下

星期一至日: 07:00-19:00

--
| ms.C+ Makeup Space | x 講女‧C生活 |
♧ 80′s 後 X 100%土生土長水瓶港女隨心講,隨心寫 
♤ 棉花糖女系
  ♧ 職 - Blogger + Makeup Artist + OL
  歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
ms.C+ makeup space 專頁:https://www.facebook.com/ms.cmakeupspace
--
ms.C其他網誌:

ms.Cammy

沒有留言:

張貼留言

Instagram