C+搵食團 || 與OPPA大杯酒大塊肉 - 【銅鑼灣】達人包車

C+搵食團 || 與OPPA大杯酒大塊肉 - 【銅鑼灣】達人包車

睇韓劇
見到d韓國女仔成日都大塊肉大杯酒咁隊
之前已經勁想試下
不過朋友之間都一直唔太好大塊肉既野
難得搵到友人'sss由好遠水路過黎香港呢邊陪我搵食
當然要捉佢陪我大塊肉大杯酒咁隊喇

--
2個女人仔
就咁開始左瘋狂大杯酒大塊肉一晚
--
銅鑼灣食韓國野既鋪頭
開到成行成市
就係京都廣場都有成5間韓國野
樓下就有勁多姐姐係到拉客
所以我地都係點指
達人包車
--
我地7:00 上到餐廳
都唔算太多人
係門口等位果陣
門口果位應該係韓國Oppa黎
要用上英文同佢地溝通
--
上到餐廳當然要播返K-POP Music
枱多數以2人 & 4人枱為主
如果人多既可以拼枱成為大長枱
10幾人一齊食都唔係問題
--
我地2個女人仔
就安排坐張兩人枱
枱面寬闊
而且位同位之間都唔算太迫
都夠空間感
--
一坐底服務生
都好快手已經放好晒水壺水杯
當然例牌會放底d例牌既餐前小食
泡菜、粟米沙律、酸瓜
--
Menu都幾多野選擇
例牌既部隊窩、石鍋飯
其實我地兩個女人仔
都唔係好食得辣
落Order之前
都先問左服務生d野辣既程度
--
等左一陣
就先上左飲品先
是晚主題 - 大杯酒大塊肉
酒邊少得呢
--
飲品篇
我地叫左果好搞鬼既

\\ 吊環雞尾酒(石榴)500ml - $78

上枱果陣會好大陣象咁
服務生會生架起果鐵架
再勾包吊環雞尾酒上去
--
要點飲呢?
就係好似打點滴咁
慢慢咁滴落個杯到
我地叫既係石榴味
成包紅噹噹咁成包血咁
--
利用管道放d飲品落黎
唔好睇好似好細包
都斟到3-4杯左右
--
飲落唔會太重酒味
少少酸酸地既味道
都算容易入口
啱晒 ⌞ms.C⌟ 呢d唔太飲得既人
--
食物篇
有酒飲
當然就到大塊肉上場喇
食既主菜都有返咁上下份量
--
服務生推薦我地食一款新菜式

\\ 斧頭排骨(牛肋骨)

($210 / 1pc;$ 388 / 2pcs;$530 / 3pcs)

--
聽到斧頭排骨好似好特別
英文仲要Mark住King Size
又唔係成日係出面食到
所以我地就叫左2支
挑戰下自己食量
--
上到枱真係 WoW
真係超大條
睇到兩條King Size 既斧頭排骨
有少少好似睇緊「聰明笨伯」野人既年代
仲粗過靚女朋友隻手
--
食既時候都唔係成支揸住食
我地影完相玩完之後
服務員會幫你起骨剪開一粒粒咁
同埋煲入面既配料一齊煮
--
牛肋骨索晒d醬汁
而且肉嫩唔會太韌
食落有少少似炆到好淋既牛腩
有少少肥肉位
好香牛味
--
入面有好多三色椒、洋蔥、菇菇薦底
食落果醬汁甜甜地
兩個人義唔多食左8成都唔會太漏
--
P.S 建議大家可以遲d先食菇菇
因為煮多陣索多d汁更加好味
鍾意食肉既唔好錯過
--
食得韓國野
無理由唔食「芝士」既
貪心既我地就叫多左個既

\\ 辣炒雞排 $220

--
例牌都一大個圓鐵盤
橙噹噹既中間放滿雞排 & 年糕
多圈就有
用黎點雞食既芝士
一隔腸仔
一隔小蕃茄
--
雞排食落都好嫩滑
辣炒雞排既辣唔算太辣
大約同泡菜既辣到差唔多
所以 ⌞ms.C⌟ 呢d唔太食得辣既都可以入口
--
芝士食落香濃
仲可以用黎玩拉絲
--
用黎點雞 / 年糕
一齊食一流
--
P.S
美中不足既就係芝士唔係無限添加
食完要加錢
--
另外追加
\\ 炒飯 $30
--
炒飯入面有生蛋、紫菜、碎蘿蔔粒、芝麻等
當食到咁上下
服務員就會主動幫你將果炒飯加入中間
炒辣雞既位置
--
飯粒索晒炒辣雞汁既味道
仲有外面餘下既芝士
加既入個飯到一齊食
唔勁唔覺又食多兩碗
--
兩個女人仔
邊傾邊食咁就食晒成枱野
有時真係唔好睇少女人既「食力」呀!
--
P.S成晚有3枱人生日
服務員會親自將蛋糕捧到你枱面
仲有全體服務員圍住生日果枱
齊齊唱生日歌
--
達人包車 || 銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場3樓
--
| ms.C+ Makeup Space | x | 講女C生活 |
♧ 80′s 後 X 100%土生土長水瓶港女;隨心講,隨心寫
♤ 唯美派棉花糖女系;愛玩、愛食、愛扮靚
♧ 身兼多職 - Blogger + Makeup Artist + OL
♤  歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
Follow Me
facebook \ instagram \
--
⌞ms.C⌟ 其他網誌
Beauty Qooza | she.com | The Ztyle | i-trial | 
Weshare | pixnet | style-tips |

ms.Cammy

沒有留言:

張貼留言

Instagram