【火鍋】一餐滿足牛王+雞煲- 「旺角」新南苑私房菜火鍋鷄煲 / 講女搵食團

   【火鍋】一餐滿足牛王+雞煲- 「旺角美食」新南苑私房菜火鍋鷄煲  講女搵食團


- - - - - - - - - - - - - - - - - -  

晚飯限聚下,雖然好多餐廳都有外賣提供,但始終打邊爐+雞煲都要堂食先有feel,所以晚市堂食放寬,當然要約朋友聚聚。今次同朋去了旺角新南苑開餐,一餐飯可以打邊爐+雞煲滿足2個願望。

晚市有多款套餐選擇,有海鮮、牛王餐等,我同朋友都愛食牛,所以就點了牛王餐(3款靚牛 = )。點好餐後,先上雞煲,雞煲可以選擇辣度,我們點了小辣。


雞煲上枱時仍未全熟,店員放底後,講解需要每隔兩分鐘將雞攪一攪,一共四次8分鐘之後就食得。值得一讚店員好細心服務,見我同朋友掛住傾計,都主動埋黎提醒我地攪一攪個雞煲,同主動幫手。

 
打開熱騰騰雞煲,香氣十足,但略嫌少了芫茜,幸好調味區有芫茜無限量供應,自己DIY 。


講番雞煲,雞肉十分入味,而目肉質嫩滑,不會柴皮過火,雞煲可以無限添加,我地再Encore多左次。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

食完雞煲,就進入打邊爐環節,由於我地得2個人只有清湯選擇,如果3個人以上就可以再選擇特色湯底,見隔離枱分點點了花膠雞 & 椰青湯,有原隻椰青係入面十分吸引,下次叫多個朋友黎先。

重點戲大大盤牛王上枱,牛王有4款,牛肉包括美國黑毛和牛肉眼、美國肥牛,安格斯牛小排及安格斯肩胛肥牛。未食先睇各款牛肉油脂分布均勻,未入口都已經賞心悅目。

 

食完果雞煲 + 牛王都已經很飽,其他火鍋配料都有好多選擇,其中灌湯小籠包特別要介紹,第一次食,放湯後煮5mins,入口好多肉汁,小心熱湯。


蔬菜類、冷盤、小食等,就要自己出自取。

 

最驚喜的結尾竟然有一人一瓶鮮奶奶凍做甜品,奶凍不會太甜,為完美一餐畫上句號。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - 
新南苑私房菜火鍋鷄煲 (華僑商業中心)
地址: 旺角彌敦道678號華僑商業中心3樓
電話: 28773690
- - - - - - - - - - - - - - - - - - 
#火鍋 #雞煲 #海鮮火鍋 #牛王 #旺角美食 
#講女搵食團 #麻甩系講女 #mscammyfood
▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿
| 講女C生活 | by ms.C 
「講」女就是這樣的!
♧ 80′s 後 X 100%土生土長水瓶港女;隨心講,隨心寫
♤ <享受自家生活態度> 講玩、講食、講扮靚
♧ 用文字、短片記錄,分享一切「講」女生活事 
♤ 歡迎╔ 品牌合作 | 產品試用 | 活動出席 ╗
--
email: mscammy.w@gmail.com
--
YOᑌTᑌᗷE νℓσg
⌞ms.C⌟ 其他網誌
qooza beauty || she.com || theztyle || girlab || fashion guide | 
weshare || pixnet || style-tips || beautylife |
--
 
抖音號 / 小紅書: mscammy
 --
fσℓℓσω мє
 

▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿▾▿
 


ms.Cammy

沒有留言:

張貼留言

Instagram